Víte co je webový copywriting?


Internet je plný různých internetových stránek, které přinášejí uživatelům spoustu informací, zajímavostí, produktů i služeb. Můžou nejen číst z pohodlí domova, dozvídat se vše potřebné, ale také nakupovat či objednávat.
webový copywriting.jpg

K tomu, abyste se i vy s vašimi internetovými stránkami dostali do povědomí uživatelů internetu, zvýšili návštěvnost a byly vaše stránky k nalezení ve vyhledávačích, jsou potřebné seo optimalizace a s nimi spojený webový copywriting. Jde o psaní textů s cílem upoutat pozornost.
O co se jedná?
Především jde o to, aby se uživatelé na vaše stránky opakovaně a hlavně s nadšením vraceli a proto je důležité je pozitivně upoutat. Zajisté vás spíš zaujme stránka, která je poutavá, přehledná a obsah natolik dobře napsaný, že vás baví texty i číst.
Psaní textů a PR článků má za úkol nejen upoutat, ale také prodat produkty a služby, o kterých se v nich píše. Nemáte sice v rukou dané produkty a služby, ale zhmotňujete je pomocí kouzelných slov.
Úkolem těchto slov je upoutat, upozornit, potěšit, oslovit, přimět k nákupu.
ruce bloggerky.jpg

Obsahem tohoto procesu je viditelné menu, popisky, představení společnosti či jednotlivce, kontakt atd. Copywriter musí svými texty vlastně prodávat a to tak, aby nešlo o nátlak, ale spíš hravé povídání, které vzbudí důvěru.
A jaké by měly být samotné texty a PR články?
§  Jasné a srozumitelné
§  Stručné
§  Psané v řeči cílové skupiny
§  Vyhovující potřebám zákazníka
§  Originální
§  Aktuální
§  Přehledné
§  Zvýrazněné
Na co si dávat při tomto procesu pozor?
§  Nepsat dlouhé texty a souvětí
§  Neopakovat stejná slova
§  Pozor na gramatiku, pravopis, interpunkci a překlepy
§  Nekopírovat již existující texty
Prostředkem k úspěchu jsou hlavně klíčová slova, kterých volba je velice důležitá a někdy málo znamená víc. K akorátnímu počtu klíčových slov slouží také různé nástroje, díky kterým si můžete ověřit, jestli jich je dost nebo naopak zbytečně hodně.